دستگاه نوار نقاله حمل و بارگیری

دستگاه نوار نقاله حمل و بارگیری جهت انتقال بسته های توليدی از سطح زمین به محل بارگیری و یا تخلیه از ماشین حمل به سطح زمین است.

12 ماه گارانتی و پانزده سال خدمات پس از فروش

یکی ازمهمترین رویکرد های شرکت فرا پک ،ارائه شایسته خدمات پس از فروش به مشتریان خود می باشد. ماشین آلات بسته بندی هم مانند همه ماشین آلات صنعتی استهلاک پذیر هستند و نیازمند به روز رسانی و تسهیل عملکردند. مطمئنا به عنوان یک تولید کننده برای شما اهمیت بسیاری دارد که خط تولیدتان همواره در شرایطی ایده آل عمل کند. در این راستا شرکت فرا پک سعی نموده بهترین و سریعترین خدمات را پس از تولید محصول و فروش به مشریان ارائه دهد.از جمله این خدمات پاسخگویی سریع به سوالات احتمالی مشتریان پس از نصب و راه اندازی دستگاه ، تامین قطعات مورد نیاز و نصب و تعمیرات دستگاه  می باشد.

ویژگی های دستگاه

نوار نقاله بارگیری مجهز به تسمه نقاله از جنس P.V.C درمدل گریپ است.این دستگاه مجهز به تابلو برق مجزا ، سیستم شمارش بسته ، سیستم قطع اتوماتیک نوار می باشد.. نوار نقاله حمل و بارگیری قادر به حرکت در دوجهت است ( پایین به بالا و بالا به پایین). ارتفاع حمل دستگاه نوار نقاله قابل تغییر می باشد. همچنین دارای چرخ جهت حرکت و جابجایی آسان است .

رنگ دستگاه

جنس بدنه دستگاه نوار نقاله از آهن رنگ شده است.رنگ دستگاه نوار نقاله بارگیری فرا پک رنگ کوره ای الکترواستاتیک می باشد.

انواع دستگاه نوار نقاله حمل و بارگیری

دستگاه نوار نقاله حمل و بارگیری انواع مختلفی دارد که بسته به نیاز صنایع مختلف استفاده می شود. هر کسب و کاری برای نیازهای خود یکی از این انواع دستگاه را تهیه می کند. در ادامه از چند مدل از دستگاه های نام برده مثال می زنیم.

کانوایر بارگیری دم دار

بارگیری و تخلیه انواع محصولات کارتنی با این نوار نقاله انجام می شود

 نوار نقاله بارگیری شیب دار برای جا به جایی انواع کیسه ها می توان از این نوار نقاله استفاده کرد

 کانوایر بارگیری تلسکوپی

این نوع از کانوایر از مکانیزم ساختاری متفاوتی برخوردار است و طول آن به صورت افزایشی و کاهشی تولید می شود

 نوار نقاله بارگیری دو طرف قابل تنظیم

 در هر دو طرف دستگاه نوار نقاله وجود دارد

 نوار نقاله بارگیری تاشو

انتقال کارتن و به طور کل محصولات سبک صنعتی با این نوار نقاله انجام می شود

کاربرد دستگاه

کاربرد نوار نقاله بارگیری در صنعت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. امروزه بسیاری از کارخانه ها و صنایع برای جابجایی اتوماتیک محصولات از این دستگاه، استفاده می کنند.

طراحی نوار نقاله باید با توجه به نوع نیاز مشتری و کسب و کار او انجام گیرد. اندازه این دستگاه و همچنین جنس تسمه نوار نقاله نیز با توجه به خواسته مشتری انتخاب و طراحی می شود. همه افراد می توانند برای جابجایی محصولات خود، نوار نقاله مخصوص و مناسب سفارش دهند.

انبارها

تخلیه و بارگیری و توزیع محصول (برای مثال از پشت کامیون و تریلی به انبار)

کارخانه ها

مراکز حمل و نقل بارهای سنگین

 

مزایا دستگاه نوار نقاله حمل و بارگیری

تسمهٔ دستگاه قابلیت تنظیم سرعت دارد

حمل و نقل آسان دستگاه

ارتفاع بارگیری با دستگاه نوار نقاله حمل و بارگیری از وانت ها کوچک تا تریلی و کانتینرهای بزرگ متغییر است

صرفه جویی در نیروی انسانی

سرعت بالای بارگیری و تخلیه و توزیع

کاهش هزینه های مصرفی

ایمنی و اطمینان بارگیری

قیمت دستگاه نوار نقاله حمل و بارگیری

به دلیل این که این دستگاه بنا بر نیاز صاحب کسب و کار و با ویژگی های انحصاری توسط فرا پک ماشین تولید و ارائه می شود نمی شود برای آن قیمت در نظر گرفت. هر دستگاه نوار نقاله بر حسب توانایی و قدرت و کارایی ای که دارد قیمت متفاوتی را می طلبد. از این رو نمی توان به طور کل یک قیمت ثابت برای دستگاه های صنعتنی این چنینی ارائه کرد. حتما برای دریافت قیمت و استعلام محصولات فرا پک با ما در تماس باشید.

خرید دستگاه نوار نقاله حمل و بارگیری

اگر می خواهید بهترین نوار نقاله بارگیری را برای کارخانه و کسب و کار خود تهیه کنید بهتر است در ابتدا نوع نوار نقاله بارگیری را متناسب با نیاز کسب و کار خود به درستی انتخاب کنید و سپس امکانات و آپشن های آن را با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید، مشخص کنید.

قیمت دستگاه نوار نقاله حمل و بارگیری فرا پک بر مبنای توانایی های دستگاه، قابلیت های آن در اندازه گیری وزن، سرعت بسته بندی ، کیفیت قطعات مکانیکی و الکترونیکی و برخی دیگر از فاکتور های مهم دیگر تعیین می شود که در هنگام خرید باید توجه ویژه ای با آن داشته باشید.

لازم به ذکر است این دستگاه با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش طولانی مدت به فروش می رسد و تمامی قطعات آن از بالاترین کیفیت برخوردارند.

دستگاه نوار نقاله حمل فرا پک دارای 12 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش است