خط بسته بندی پودری

خط بسته بندی پودری جهت بسته بندی انواع مواد پودری به صورت اتوماتیک می باشد. موادی مانند ادویه جات، آرد، پودر قهوه، نسکافه، شیر خشک، پودر کیک و… نحوه بسته بندی مواد پودری توسط خط بسته بندی پودری به صورت بسته بندی سلفونی است.

12 ماه گارانتی و پانزده سال خدمات پس از فروش

یکی ازمهمترین رویکرد های شرکت فرا پک ،ارائه شایسته خدمات پس از فروش به مشتریان خود می باشد. ماشین آلات بسته بندی هم مانند همه ماشین آلات صنعتی استهلاک پذیر هستند و نیازمند به روز رسانی و تسهیل عملکردند. مطمئنا به عنوان یک تولید کننده برای شما اهمیت بسیاری دارد که خط تولیدتان همواره در شرایطی ایده آل عمل کند. در این راستا شرکت فرا پک سعی نموده بهترین و سریعترین خدمات را پس از تولید محصول و فروش به مشریان ارائه دهد.از جمله این خدمات پاسخگویی سریع به سوالات احتمالی مشتریان پس از نصب و راه اندازی دستگاه ، تامین قطعات مورد نیاز و نصب و تعمیرات دستگاه  می باشد.

ویژگی های دستگاه

خط بسته بندی پودری متشکل از ماشین آلات بالابر پودری، دستگاه بسته بندی پودری و نوار نقاله است.بالابر پوری فرا پک مجهز به سنسور جهت قطع و وصل اتوماتيك است. همچنین مجهز به اوگر حلزونی، لوله ، ماردون و مخزن استنلس استيل می باشد.این دستگاه قادراست تا 2 تن محصول را در مدت 1 ساعت به مخزن دستگاه بسته بندی انتقال دهند. دستگاه بسته بندی پودری مجهز به سیستم PLC جهت کنترل کلیه عملکرد دستگاه ، نمایشگر لمسی 7 اینچی و سیستم کنترل سرعت بسته بندی است.

رنگ دستگاه

جنس بدنه دستگاه های خط بسته بندی مواد پودری از آهن رنگ شده است. قسمت های در تماس با مواد مانند مخزن و قیف استیل است .رنگ دستگاه های فرا پک رنگ کوره ای الکترواستاتیک می باشد.

نحوه کار خط بسته بسته بندی پودری

دستگاه بسته بندی اتوماتیک پودری از دو بخش فیدر و پکینگ تشکیل شده است. بخش فیدر قسمت بالایی دستگاه است که شامل مخزن، و قیف خروجی است. مخزن دستگاه بسته بندی محل ورود محصول توسط بالابر است. وزن دهی محصول از طریق صفحه نمایش توسط اپراتور تنظیم می شود که با عمل چرخش ماردون با دور مشخص انجام می گیرد. محصول پس از رسیدن به وزن تعیین شده از طریق قیف خروجی به سمت پکینگ دستگاه می رود.

پکینگ دستگاه بسته بندی بخش پایینی دستگاه است و عمل فرم دهی به سلفون و پر کردن و دوخت نهایی بسته توسط این بخش صورت می گیرد. فرم بسته بندی محصول هم توسط این بخش مشخص می شود. انواع فرم های بسته بندی که توسط دستگاه پکینگ فرا پک می توان تولید کرد: بالشتی، پاکتی، چهار طرف دوخت و پنج طرف دوخت است. پکینگ دستگاه بسته بندی دو توزین فرا پک انواع مختلفی دارد:

 پنوماتیک اتوماتیک که تنظیمات سلفون در آن به صورت دستی انجام می شود. حداکثر عرض سلفون در این پکینگ ۴۲ سانتیمتر است.

 پنوماتیک فول اتوماتیک که تنظیمات سلفون در آن به صورت اتوماتیک انجام می شود. حداکثر عرض سلفون در این پکینگ ۴۲ سانتیمتر است.

سروو موتور که قسمت فک دوخت توسط این موتور جابجا می شود. تنظیمات سلفون در این سیستم به صورت اتوماتیک انجام می گیرد. حداکثر عرض سلفون در این پکینگ ۵۲ سانتیمتر است.

مقابل دستگاه بسته بندی می توان یک نوار نقاله جهت حمل بسته و هدایت آن برای جمع آوری توسط اپراتور تعبیه کرد. نوار نقاله یک کانوایرشیب دار است که منتهی به یک میز می شود. میز انتهای نوار نقاله می تواند ثابت یا گردان باشد.

خرید خط بسته بندی ادویه

با خرید خط بسته بندی پودری می توانید انواع مواد پودری را به صورت اتوماتیک در بسته بندی سلفونی به بازار عرضه کنید. با توجه به ویژگیها و عملکرد این دستگاه از آن می توان در تولیدی ها، کارگاه ها،کارخانه ها فروشگاه های مواد غذایی ، دارویی و شیمیایی برای بسته بندی محصولات  استفاده کرد.

قیمت خط بسته بندی ادویه جات

یکی از موضوعات بسیار مهم در خصوص دستگاه های صنعتی  موضوع قیمت گذاری می باشد که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. قیمت هر محصولی باید متناسب با نوع آن و نباید خارج از اعتدال باشد.

قیمت خط بسته بندی پودری فرا پک بر مبنای توانایی های دستگاه، قابلیت های آن در اندازه گیری وزن ، سرعت بسته بندی ، کیفیت قطعات مکانیکی و الکترونیکی و برخی دیگر از فاکتور های مهم دیگر تعیین می شود که در هنگام خرید باید توجه ویژه ای با آن داشته باشید.

قیمت خط بسته بندی ادویه کاوش صنعت با توجه به قابلیت های منحصر به فردی که در آن قرار داده شده و کیفیت بالای آن بسیار مناسب می باشد.

لازم به ذکر است این دستگاه با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش طولانی مدت به فروش می رسد و تمامی قطعات آن از بالاترین کیفیت  برخوردارند.

خط بسته بندی پودری فرا پک دارای 12 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش است