دستگاه بالابر پودری

دستگاه بالابر پودری یا اوگر(auger) جهت انتقال انواع مواد پودری به دستگاه بسته بندی می باشد. بالابرپودری مناسب انتقال موادی مانند آرد ، ادويه جات ، پودر كاكائو ، شيرخشك وغيره… است.دستگاه بالابر پودری مجهز به سنسور جهت قطع و وصل اتوماتيك است بالابر پودری فرا پک مجهز به اوگر حلزونی، لوله ، ماردون و مخزن استنلس استيل می باشد.

12 ماه گارانتی و پانزده سال خدمات پس از فروش

یکی ازمهمترین رویکرد های شرکت فرا پک ،ارائه شایسته خدمات پس از فروش به مشتریان خود می باشد. ماشین آلات بسته بندی هم مانند همه ماشین آلات صنعتی استهلاک پذیر هستند و نیازمند به روز رسانی و تسهیل عملکردند. مطمئنا به عنوان یک تولید کننده برای شما اهمیت بسیاری دارد که خط تولیدتان همواره در شرایطی ایده آل عمل کند. در این راستا شرکت فرا پک سعی نموده بهترین و سریعترین خدمات را پس از تولید محصول و فروش به مشریان ارائه دهد.از جمله این خدمات پاسخگویی سریع به سوالات احتمالی مشتریان پس از نصب و راه اندازی دستگاه ، تامین قطعات مورد نیاز و نصب و تعمیرات دستگاه  می باشد.

ویژگی های دستگاه

دستگاه بالابر پودری مجهز به سنسور جهت قطع و وصل اتوماتيك است بالابر پودری فراپک مجهز به اوگر حلزونی، لوله ، ماردون و مخزن استنلس استيل می باشد.ارتفاع دستگاه بالابر هنگام ساخت مطابق با ارتفاع دستگاه بسته بندی در نظر گرفته می شود.

رنگ دستگاه

جنس بدنه دستگاه بالابر ازآهن رنگ شده است. قسمت های در تماس با مواد مانند مخزن از جنس استیل است .رنگ دستگاه بالابر پودری فرا پک رنگ کوره ای الکترواستاتیک می باشد.

دستگاه بالابر پودری

این دستگاه بخشی از خط تولید بسته بندی مواد پودری مانند ادویه و پودر های لباسشویی است. دستگاه بالابر پودری، دارای مخزن فیدر برای نگهداری مواد و سپس انتقال آن ها به دیگر دستگاه هاست. سرعت دستگاه نیز توسط دستگاه اینورتر قابل تنظیم است.

ویژگی های دستگاه

1- انتقال انواع پودرها با چسبندگی بالا

2- طراحی شده برای انتقال محصول به مخزن

3- توانایی بو دادن محصولات با هدایت نمک به مخزن

4- مناسب برای انتقال کلیه مواد شیمیایی، پزشکی و مواد غذایی.

5- برقی و اتوماتیک

6- تست سلامت و کیفیت

کاربرد دستگاه و نحوه کار دستگاه

انتقال انواع پودرها با چسبندگی بالا

طراحی شده برای انتقال محصول به مخزن

توانایی بو دادن محصولات با هدایت نمک به مخزن

مناسب برای انتقال کلیه مواد شیمیایی، پزشکی و مواد غذایی.

برقی و اتوماتیک

تست سلامت و کیفیت

کاربرد دستگاه و نحوه کار دستگاه

دستگاه بالابر پودری جهت انتقال انواع مواد پودری شامل آرد ، ادويه جات ، پودر كاكائو ، شيرخشك وغيره… به دستگاه های بسته بندی استفاده می شود. در هنگام کار دستگاه ماردون داخل لوله می چرخد و مواد تحت فشار تیغه را در امتداد قسمت خروجی بالابر به جلو می برد. به دلیل گرانش مواد و اصطکاک بین مواد و دیواره لوله، موادبا تیغه ی ماردون نمی چرخد و در نتیجه محصولات پودری به مخزن اصلی دستگاه بسته بندی منتقل می شود.

ویژگی ها

مجهز به سنسور جهت قطع و وصل اتوماتيك مجهز به اوگر حلزونی لوله ، ماردون و مخزن استنلس استيل

نام های دیگر دستگاه که در صنایع کاربرد و استفاده دارد عبارتند از

1- دستگاه ماردون اسکرو

2- اوگر حلزون پودری

3- دستگاه بالابر u

4- دستگاه بالابر لوله ای