دستگاه خشک کن کابینی

دستگاه خشک کن میوه و سبزی کاوش صنعت یکی از کاربردی ترین ماشین آلات در صنایع غذایی است. دستگاه خشک کن کابینی جهت خشک کردن انواع میوه ، سبزی، گیاهان دارویی و… کاربرد دارد.

12 ماه گارانتی و پانزده سال خدمات پس از فروش

یکی ازمهمترین رویکرد های شرکت فرا پک ،ارائه شایسته خدمات پس از فروش به مشتریان خود می باشد. ماشین آلات بسته بندی هم مانند همه ماشین آلات صنعتی استهلاک پذیر هستند و نیازمند به روز رسانی و تسهیل عملکردند. مطمئنا به عنوان یک تولید کننده برای شما اهمیت بسیاری دارد که خط تولیدتان همواره در شرایطی ایده آل عمل کند. در این راستا شرکت فرا پک سعی نموده بهترین و سریعترین خدمات را پس از تولید محصول و فروش به مشریان ارائه دهد.از جمله این خدمات پاسخگویی سریع به سوالات احتمالی مشتریان پس از نصب و راه اندازی دستگاه ، تامین قطعات مورد نیاز و نصب و تعمیرات دستگاه  می باشد.

ویژگی های دستگاه

دستگاه خشک کن میوه و سبزی دارای دو کابین است. هریک از کابین های دستگاه خشک کن دارای ۲۵ سینی است. در مجموع هر دستگاه خشک کن دارای ۵۰ سینی است. عملکرد این دستگاه با گاز شهری است. دستگاه خشک کن کابینی دارای مشعل کازی و سنسور کنترل دما است.

رنگ دستگاه

بدنه خارجی دستگاه خشک کن کابینی فرا پک از جنس آهن است که توسط رنگ الکترو استاتیک عایق شده است. بدنه داخلی دستگاه از جنس استیل است. رنگ قسمت های آهنی دستگاه فرا پک رنگ کوره ای الکترواستاتیک است.

ساختار دستگاه خشک کن کابینی میوه و سبزی

دستگاه خشک کن میوه و سبزی کابینی، پرکاربرد ترین دستگاه در خشک کردن انواع میوه ها و سبزیجات است. عملکرد این دستگاه توسط گاز شهری است. دستگاه خشک کن کابینی فرا پک دارای ۲۵ سینی در هر کابین است. هر سینی حدودا ۳ کیلوگم میوه تازه را دربرمیگیرد.

دستگاه خشک کن دارای کوره ای است که توسط یک مشعل حرارت در آن تولید می شود. حرارت تولید شده توسط مشعل گازی از طریق یک فن سانتریفیوژ به داخل کابین دستگاه دمیده می شود. 

حرارت داخل کابین توسط چهار فن به گردش در می آید. طی این سیکل، حرارت دوباره به کوره دستگاه برمیگردد و از این طریق چرخه گردش حرارت انجام می گیرد. 

از آنجایی که در فرآیند خشک کردن میوه و سبزی رطوبت زیادی ایجاد می شود، یک فن سانتریفیوژ جهت خروج رطوبت از کابین تعبیه شده است. 

به طور کلی زمان خشک کردن برای سبزیجات حدودا ۲ تا ۳ ساعت  و برای میوه این زمان حدودا ۳ تا ۴ ساعت است.

بدنه خارجی دستگاه خشک کن کابینی فرا پک از جنس آهن است که توسط رنگ الکترو استاتیک عایق شده است. بدنه داخلی دستگاه از جنس استیل است. همچنین یک لایه عایق حرارتی در دستگاه خشک کن تعبیه شده است.

دستگاه خشک کن میوه و سبزی فرا پک پروسه ی خشک کردن انواع میوه و سبزی را با بالاترین کیفیت انجام می دهد. 

با خرید دستگاه بسته بندی دو توزین می توانید انواع مواد گرانولی را به صورت اتوماتیک در بسته بندی سلفونی به بازار عرضه کنید. با توجه به ویژگی ها و عملکرد این دستگاه از آن می توان در تولیدی ها، کارگاه ها، کارخانه ها، فروشگاه های مواد غذایی، دارویی و شیمیایی برای بسته بندی محصولات استفاده کرد.