کیسه پرکن دو توزین

دستگاه کیسه پركن دو توزین نیمه اتوماتیک جهت بسته بندی مواد گرانولی است. دستگاه کیسه پرکن قابلیت بسته بندی حبوبات ،خشکبار،قند و شکر …دارد.نحوه کار دستگاه کیسه پرکن دو توزین به صورت نیمه اتوماتیک است. مواد توسط دستگاه وارد کیسه می شود .در نهایت درب کیسه توسط دستگاه دوخت بسته می شود.

12 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش

یکی ازمهمترین رویکرد های شرکت فرا پک ،ارائه شایسته خدمات پس از فروش به مشتریان خود می باشد. ماشین آلات بسته بندی هم مانند همه ماشین آلات صنعتی استهلاک پذیر هستند و نیازمند به روز رسانی و تسهیل عملکردند. مطمئنا به عنوان یک تولید کننده برای شما اهمیت بسیاری دارد که خط تولیدتان همواره در شرایطی ایده آل عمل کند. در این راستا شرکت فرا پک سعی نموده بهترین و سریعترین خدمات را پس از تولید محصول و فروش به مشریان ارائه دهد.از جمله این خدمات پاسخگویی سریع به سوالات احتمالی مشتریان پس از نصب و راه اندازی دستگاه ، تامین قطعات مورد نیاز و نصب و تعمیرات دستگاه  می باشد.

ویژگی های دستگاه

دستگاه کیسه پرکن مجهز به سیستم PLC جهت کنترل کلیه عملکرد دستگاه می باشد. این دستگاه دارای نمایشگر لمسی ۷ اینچی است . سیستم دوخت کیسه پرکن ، دوخت سردوز یا پنوماتیک است. دستگاه کیسه پر کن دوتوزین دارای کانوایر انتقال است. عملکرد توزین دستگاه کیسه پرکن نیمه اتوماتیک سیستم لودسل (توزین دیجیتال) است.

رنگ دستگاه

رنگ دستگاه کیسه پرکن دو توزین فرا پک ماشین رنگ کوره ای الکترواستاتیک می باشد.جنس بدنه دستگاه کیسه پرکن فرا پک ازآهن رنگ شده است . قسمت های در تماس با مواد مانند مخزن و باکت های توزین استیل است .

ساختار و نحوه کار دستگاه

دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک یا دستگاه کیسه پرکن دو توزین از دو بخش پرکن و کانوایر تشکیل شده است.

بخش پرکن شامل مخزن ،باکت های توزین و قیف خروجی است. کانوایر از یک نوار نقاله با گارد دارای تنظیم و یک دستگاه دوخت تشکیل شده است.

نحوه کار دستگاه به این صورت است :

ابتدا محصول توسط بالابر وارد مخزن دستگاه پرکن می شود . محصول مطابق وزن مشخص شده از طریق باکت های وزن دهی و قیف خروجی وارد بسته ی مورد نظر می شود. در دستگاه کیسه پرکن تخلیه محصول در بسته به صورت نیمه اتوماتیک انجام می شود. در واقع اپراتور توسط فشار دادن پدال تخلیه بار را به سمت کیسه ی آماده هدایت می کند .

پس از پر شدن بسته کانوایر زیر دستگاه پرکن ،کیسه را به سمت دستگاه دوخت هدایت می کند. دستگاه دوخت متصل به کانوایر متناسب با جنس بسته تعیین می شود. پس از بسته شدن درب کیسه توسط دستگاه دوخت بسته ی نهایی آماده می شود.

لازم به ذکر است که دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک نیاز به حداقل یک یا دو اپراتور دارد .

خرید دستگاه

با خرید دستگاه کیسه پرکن حبوبات می توانید انواع مواد گرانولی را به صورت نیمه اتوماتیک در بسته پلی اتیلن و کارتن به بازار عرضه کنید. با توجه به ویژگیها و عملکرد این دستگاه از آن می توان در تولیدی ها، کارگاه ها،کارخانه ها فروشگاه های مواد غذایی ، دارویی و شیمیایی برای بسته بندی محصولات  استفاده کرد.

قیمت دستگاه کیسه پرکن دو توزین

یکی از موضوعات بسیار مهم در خصوص دستگاه های صنعتی  موضوع قیمت گذاری می باشد که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. قیمت هر محصولی باید متناسب با نوع آن و نباید خارج از اعتدال باشد.

قیمت دستگاه کیسه پرکن دو توزین فرا پک بر مبنای توانایی های دستگاه، قابلیت های آن در اندازه گیری وزن ، سرعت پرکردن کیسه ، کیفیت قطعات مکانیکی و الکترونیکی و برخی دیگر از فاکتور های مهم دیگر تعیین می شود که در هنگام خرید باید توجه ویژه ای با آن داشته باشید.

لازم به ذکر است این دستگاه با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش طولانی مدت به فروش می رسد و تمامی قطعات آن از بالاترین کیفیت برخوردارند.

دستگاه کیسه پرکن فرا پک دارای 12 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش است.