دستگاه ساشه مایعات

دستگاه بسته بندی ساشه مایعات یا دستگاه بسته بندی تک نفره جهت بسته بندی انواع مایعات رقیق و غلیظ در بسته های ساشه یکبار مصرف مدادی و سه طرف دوخت می باشد. موادی مانند آبلیمو ،عسل ،سس ، شیره خرما، حتی مایع شستشو و…

12 ماه گارانتی و پانزده سال خدمات پس از فروش

یکی ازمهمترین رویکرد های شرکت فرا پک ،ارائه شایسته خدمات پس از فروش به مشتریان خود می باشد. ماشین آلات بسته بندی هم مانند همه ماشین آلات صنعتی استهلاک پذیر هستند و نیازمند به روز رسانی و تسهیل عملکردند. مطمئنا به عنوان یک تولید کننده برای شما اهمیت بسیاری دارد که خط تولیدتان همواره در شرایطی ایده آل عمل کند. در این راستا شرکت فرا پک سعی نموده بهترین و سریعترین خدمات را پس از تولید محصول و فروش به مشریان ارائه دهد.از جمله این خدمات پاسخگویی سریع به سوالات احتمالی مشتریان پس از نصب و راه اندازی دستگاه ، تامین قطعات مورد نیاز و نصب و تعمیرات دستگاه  می باشد.

ویژگی های دستگاه

دستگاه بسته بندی تک نفره مجهز به سیستم PLC جهت کنترل کلیه عملکرد دستگاه می باشد. مجهز به نمایشگر لمسی ۷ اینچی مجهز به سیستم کنترل سرعت بسته بندی مجهز به چشم الکترونیک جهت تنظیم طول بسته دارای فیدر تماماً استنلس استیل برای بسته بندی مایعات غلیظ از سیستم پرکن سیلندری برای بسته بندی مایعات رقیق از شیر و پمپ استفاده میشه

رنگ دستگاه

بدنه دستگاه ساشه ازآهن رنگ شده است . قسمت های در تماس با مواد مانند مخزن و قیف خروجی از جنس استیل است . رنگ دستگاه ساشه مایعات فرا پک رنگ کوره ای الکترواستاتیک می باشد.

تجهیزات قابل نصب

تاریخ زن حرارتی

 ایزی اپن (آسان باز شو)

سیستم پانج ( گرد یا کلاه مکزیکی)

تبدیل بدنه به استنلس استیل

سیستم سوراخ زن

_ ساختار و نحوه کار دستگاه ساشه مایعات

دستگاه ساشه مایعات از دو بخش فیدر و پکینگ تشکیل شده است.

بخش فیدر قسمت بالایی دستگاه است که شامل مخزن ،موتور و سیلندر است. مخزن دستگاه ساشه محل ورود محصول توسط اپراتور است.

با توجه به نوع مایع سیستم پرکردن متفاوت است. برای بسته بندی مایعات غلیظ از سیستم پرکن سیلندری و برای بسته بندی مایعات رقیق از شیر و پمپ استفاده می شود.

محصول پس از رسیدن به وزن تعیین شده از طریق قیف خروجی به سمت پکینگ دستگاه می رود. 

پکینگ دستگاه بسته بندی بخش پایینی دستگاه است و عمل فرم دهی به سلفون و پر کردن و دوخت نهایی بسته توسط این بخش صورت می گیرد.

فرم بسته بندی محصول هم توسط این بخش مشخص می شود. انواع فرم های بسته بندی که توسط دستگاه ساشه فرا پک ماشین می توان تولید کرد : مدادی و سه طرف دوخت است. 

دستگاه بسته بندی ساشه مایعات کاوش صنعت قابلیت پرفراژ دارکردن بسته ها را دارد. 

 از مهمترین قابلیت های دستگاه بسته بندی ساشه فرا پک تغییر حالت بسته بندی از فرم مدادی به سه طرف دوخت و بالعکس است. 

خرید دستگاه

با خرید دستگاه ساشه مایعات فرا پک می توانید انواع مایعات را به صورت بسته بندی تک نفره به بازار عرضه کنید. با توجه به ویژگیها و عملکرد این دستگاه از آن می توان در تولیدی ها، کارگاه ها،کارخانه ها فروشگاه های مواد غذایی ، دارویی و شیمیایی برای بسته بندی محصولات استفاده کرد.

قیمت دستگاه ساشه مایعات فرا پک

یکی از موضوعات بسیار مهم در خصوص دستگاه های صنعتی  موضوع قیمت گذاری می باشد که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. قیمت هر محصولی باید متناسب با نوع آن و نباید خارج از اعتدال باشد.

قیمت دستگاه ساشه فرا پک بر مبنای توانایی های دستگاه، قابلیت های آن در اندازه گیری وزن ، سرعت بسته بندی ، کیفیت قطعات مکانیکی و الکترونیکی و برخی دیگر از فاکتور های مهم دیگر تعیین می شود که در هنگام خرید باید توجه ویژه ای با آن داشته باشید.

لازم به ذکر است این دستگاه با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش طولانی مدت به فروش می رسد و تمامی قطعات آن از بالاترین کیفیت برخوردارند.

دستگاه ساشه فرا پک دارای 12 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش است.