قوطی پرکن پودری

دستگاه قوطی پركن پودری جهت بسته بندی انواع مواد پودری می باشد. قوطی پرکن مناسب پر کردن موادی مانند آرد، ادویه جات ،شیرخشک، پودر کیک ، پودر قهوه ، پودر کاکائو و…در انواع قوطی و ظرف است.

12 ماه گارانتی و پانزده سال خدمات پس از فروش

یکی ازمهمترین رویکرد های شرکت فرا پک ،ارائه شایسته خدمات پس از فروش به مشتریان خود می باشد. ماشین آلات بسته بندی هم مانند همه ماشین آلات صنعتی استهلاک پذیر هستند و نیازمند به روز رسانی و تسهیل عملکردند. مطمئنا به عنوان یک تولید کننده برای شما اهمیت بسیاری دارد که خط تولیدتان همواره در شرایطی ایده آل عمل کند. در این راستا شرکت فرا پک سعی نموده بهترین و سریعترین خدمات را پس از تولید محصول و فروش به مشریان ارائه دهد.از جمله این خدمات پاسخگویی سریع به سوالات احتمالی مشتریان پس از نصب و راه اندازی دستگاه ، تامین قطعات مورد نیاز و نصب و تعمیرات دستگاه  می باشد.

ویژگی های دستگاه

دستگاه قوطی پرکن پودری مجهز به سیستم PLC و نمایشگر لمسی ۷ اینچی است. قوطی پرکن فرا پک مجهز به سیستم کنترل سرعت بسته بندی است. دستگاه قوطی پرکن فرا پک دارای سيستم قوطی گير اتوماتيك می باشد.عملکرد توزین دستگاه قوطی پرکن پودری ،سیستم اوگر حلزونی با کانتر دیجیتال است.

رنگ دستگاه

رنگ دستگاه قوطی پرکن پودری رنگ کوره ای الکترواستاتیک است. به طور کلی جنس بدنه دستگاه قوطی پرکن فرا پک از جنس آهن است که با رنگ کوره ای الکترو استاتیک کاور شده است. قسمت های در تماس با مواد مانند مخزن و نازل از جنس استیل است.

ساختار و نحوه کار

این دستگاه جهت پرکردن انواع مواد پودری در قوطی و ظرف است. 

به طور کلی ساختار ظاهری دستگاه قوطی پرکن فرا پک شامل این بخش ها می شود: 

مخزن 

سیستم اوگر( مارپیچ ) 

قیف و نازل 

کانوایر 

صفحه نمایشگر لمسی

محصول پس از تخلیه به مخزن اوگر دار بر اساس وزن مشخص شده روی صفحه نمایش توسط اپراتور ، به قیف ریخته می شود. در نهایت از طریق نازل خروجی به قوطی یا ظرفی که روی کانوایر است تخلیه می شود. 

دستگاه قابلیت نصب در بند ، لیبل زن و سیل را دارد. پس از پر شدن قوطی ، کانوایر آن را به انتهای نوار منتقل می کند. در این مرحله درب قوطی توسط دستگاه دربند بسته می شود.

خرید قوطی پرکن پودری

با خرید دستگاه قوطی پرکن ادویه فرا پک می توانید انواع مواد پودری را به صورت نیمه اتوماتیک در انواع قوطی و ظرف به بازار عرضه کنید. با توجه به ویژگیها و عملکرد این دستگاه از آن می توان در تولیدی ها، کارگاه ها،کارخانه ها فروشگاه های مواد غذایی ، دارویی و شیمیایی برای بسته بندی محصولات  استفاده کرد.

قیمت دستگاه

یکی از موضوعات بسیار مهم در خصوص دستگاه های صنعتی  موضوع قیمت گذاری می باشد که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. قیمت هر محصولی باید متناسب با نوع آن و نباید خارج از اعتدال باشد.

قیمت دستگاه قوطی پرکن پودری فرا پک بر مبنای توانایی های دستگاه، قابلیت های آن در اندازه گیری وزن ، سرعت پرکردن قوطی ، کیفیت قطعات مکانیکی و الکترونیکی و برخی دیگر از فاکتور های مهم دیگر تعیین می شود که در هنگام خرید باید توجه ویژه ای با آن داشته باشید.

لازم به ذکر است این دستگاه با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش طولانی مدت به فروش می رسد و تمامی قطعات آن از بالاترین کیفیت برخوردارند.

دستگاه قوطی پرکن فرا پک دارای 12 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش است.