دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک

دستگاه شرینگ پک اتوماتیک جهت بسته بندی بطری، قوطی، جعبه و … به صورت تکی یا تعدادی می باشد. این دستگاه کارکرد دوگانه(برق و گاز )دارد.

12 ماه گارانتی و پانزده سال خدمات پس از فروش

یکی ازمهمترین رویکرد های شرکت فرا پک ،ارائه شایسته خدمات پس از فروش به مشتریان خود می باشد. ماشین آلات بسته بندی هم مانند همه ماشین آلات صنعتی استهلاک پذیر هستند و نیازمند به روز رسانی و تسهیل عملکردند. مطمئنا به عنوان یک تولید کننده برای شما اهمیت بسیاری دارد که خط تولیدتان همواره در شرایطی ایده آل عمل کند. در این راستا شرکت فرا پک سعی نموده بهترین و سریعترین خدمات را پس از تولید محصول و فروش به مشریان ارائه دهد.از جمله این خدمات پاسخگویی سریع به سوالات احتمالی مشتریان پس از نصب و راه اندازی دستگاه ، تامین قطعات مورد نیاز و نصب و تعمیرات دستگاه  می باشد.

ویژگی های دستگاه

مجهز به سیستم کنترل دما مجهز به سیستم کنترل سرعت بسته بندی،مجهز به نوار نقاله مودولار دو متری

رنگ دستگاه

جنس بدنه دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک ازآهن رنگ شده است.رنگ دستگاه شیرینگ پک فرا پک رنگ کوره ای الکترواستاتیک می باشد.

ساختار و نحوه کار دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک

دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک یکی از پرکاربردترین دستگاه ها در صنعت بسته بندی است. بیشتر محصولات در پایان خط تولید احتیاج به شیرینگ شدن به صورت تکی و یا تعدادی دارند. 

شیرینگ پک اتومات فرایند شیرینگ کردن محصول را به کمک یک اپراتور انجام می دهند.در دستگاه شیرینگ اتوماتیک تمام فرآیند به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شودو نیازی به اپراتور نیست.ابتدا محصول توسط یک جک برای قرار گرفتن داخل سلفون هدایت می شود. پس از اینکه محصول داخل سلفون و رول قرار گرفت، وارد تونل حرارتی می‌شود. در این بخش به دلیل درجه حرارت بالا، سلفون تغییر شکل داده و باعث چسبیدن پلاستیک و فرم گرفتن آن می‌شود. در آخر نیز محصول بسته‌بندی شده از دستگاه خارج شده و فن‌های موجود در دستگاه باعث کاهش حرارت آن می‌شوند.

تجهیزاتی که در دستگاه شیرینگ پک تمام اتومات استفاده می شود بدین شرح است: 

المنت 

تابلو برق 

ترموستات 

دینام

کانوایر 

موتور و گیربکس

مشعل گاز شهری 

فن خنک کننده 

نوار نقاله مودولار 

جک انتقال دهنده 

در دستگاه شیرینگ پک تونلی تنظیماتی از جمله درجه حرارت دستگاه ، سرعت کانوایر ، سرعت سلفون کش و سرعت فن دستگاه قابل تغییر است. 

به طور کلی کار کردن با دستگاه شیرینگ پک اتومات بسیار ساده است ، ضمن اینکه نحوه کار با این دستگاه توسط تکنسین های فرا پک به طور کامل به مشتریان آموزش داده می شود.

یکی از مهمترین ویژگی های دستگاه های بسته بندی فرا پک ماشین کیفیت بالای قطعات است. دستگاه شیرینگ پک تونلی فرا پک دارای دوازه ماه گارانتی و پانزده سال خدمات پس از فروش است.

خرید دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک

با خرید دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک انواع مواد در بسته بندی قوطی و جعبه را به صورت اتوماتیک در بسته بندی سلفونی به بازار عرضه کنید. با توجه به ویژگی ها و عملکرد این دستگاه از آن می توان در تولیدی ها، کارگاه ها، کارخانه ها، فروشگاه های مواد غذایی، دارویی و شیمیایی برای بسته بندی محصولات استفاده کرد.

قیمت دستگاه

دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک دارای 12 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش است

برای آگاهی از قیمت دستگاه شیرینگ فرا پک ماشین می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.